POWIADOMIENIA

 

DODANIE NOWEGO POWIADOMIENIA

Jeżeli chcesz stworzyć nowe powiadomienie, wypełnij formularz, który znajduje się poniżej listy Twoich aktualnych powiadomień. Podaj nazwę powiadomienia, wybierz adresatów, zaznacz katalogi i media oraz częstotliwość ich otrzymywania. 

 

OPCJE DODATKOWE

Na dole po prawej stronie dostępne są również dodatkowe opcje, które umożliwiają nadanie tytułu wysyłanej wiadomości oraz wybór maksymalnego rozmiaru maila – wartością domyślną jest 5MB.

Dodatkowo za pomocą rozszerzenia opcji możesz wpisać konkretne frazy, których mają dotyczyć powiadomienia. Kiedy pole pozostanie puste, wysyłane będą powiadomienia dotyczące publikacji materiałów związanych ze wszystkimi słowami kluczowymi w wybranych katalogach. W tym miejscu również możesz zdecydować o formacie plików oraz nagłówka.

EDYCJA POWIADOMIENIA
Z listy powiadomień wybierz to, które ma być poddane edycji. Wyświetli się formularz, na którym zaznaczone są wybrane wcześniej parametry powiadomienia. Można je zmienić i ponownie zapisać klikając przycisk Zapisz lub odrzucić klikając przycisk Anuluj.

USUWANIE POWIADOMIENIA

Nie chcesz już otrzymywać powiadomień? Wybierz z listy powiadomienie i usuń je za pomocą przycisku, który znajduje się na dole Platformy (Biuletynu)

Powiadomienie zostanie bezpowrotnie usunięte. Jeśli chcesz ponownie otrzymywać to samo powiadomienie, utwórz je od nowa.